Tilasin n. viikko sitten gomobilen prepaid liittymän, ihan vaan testiksi. Kun oli tuo 15 euroa puheaikaa, ja maksat vain toimitusmaksun 4.90.

No, tänään sitten kilahti sim-kortti postilaatikkoon. Kortilla oli valmiiksi 5e puheaikaa, ja 10e luvataan lisätä tilille, kun rekisteröityy netissä go.fi sivustolle.

Aktivoin liittymän täysin ohjeiden mukaisesti soittamalla annettuun numeroon. Aktivoinnin jälkeen yritin (ohjeiden mukaisesti) rekisteröityä liittymän sivuille, saadakseni tämän 10e puheaikaa. Vaan väittää kerta kerran jälkeen, että antaisin väärän numeron.

Äsken sitten kaivoin heidän sivuiltaan asiakaspalvelun numeron, mainostettiin kovasti Suomen nopeinta asiakaspalvelua. Mistään ei käynyt ilmi oliko soittaminen maksutonta. tässä vaiheessa heräsi epäilykset, soittaako ollenkaan. Menee vielä se 5 euroakin hukkaan. No soitin kuitenkin, kymmenen minuutin ajan kuuntelin automaatin "olette jonossa, palvelemme teitä mahd. pian". Annoin sitten olla, tiedä miten kallista oli sekin odotus.

Laitin äsken sähköpostilla palautetta ja jään nyt odottelemaan vastausta. On tää aina niin tätä.